Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ



5 όμορφα τραγουδάκια για το καλοκαίρι!!!! Τραγουδάκια που θα ξετρελάνουν τα πιτσιρίκια σας!!!



ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Πετούν τα πεταλούδια
κι ανθίζουν τα λουλούδια
Κι ο κούκος βεβαιώνει
πως έλιωσε το χιόνι (2)
(Τα-ρι-ρα ?.τα-ρι-ρα
Καλοκαίρι και χαρά ) (2)


Δεν έχω κρύα χέρια
και πόδια παγωμένα
Και λάσπες ως το γόνα
αντίο κυρ χειμώνα (2)
( Τα-ρι-ρα ?.τα-ρι-ρα
Καλοκαίρι και χαρά ) (2)
Ελάτε τώρα όλοι
σ’ ωραίο περιβόλι
και δώσετε το χέρι
καλώς το καλοκαίρι (2)
( Τα-ρι-ρα ?.τα-ρι-ρα
Καλοκαίρι και χαρά ) (2)


ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ !!
Καλοκαίρι μου μυρίζει
Η ντομάτα με το ρύζι

Τα τζιτζίκια θα ΄ρθουν πάλι
Να μου πάρουν το κεφάλι
Τζι-τζι-τζι
Τζι-τζι-τζι
Τζι-τζι-τζι-τζι-τζι-τζι-τζι

Τζι το ένα τζι το άλλο
Τζι-τζι τζι το πιο μεγάλο
Τζι το τέταρτο τζιτζίκι
Και ορμάει στο τζατζίκι.

Καλοκαίρι μου μυρίζει
Η ντομάτα με το ρύζι

Τα τριζόνια θα ΄ρθουν πάλι
Να μου πάρουν το κεφάλι
Τρι-τρι-τρι
Τρι-τρι-τρι
Τρι-τρι-τρι-τρι-τρι-τρι-τρι

Τρι το ένα τρι το άλλο
Τρι-τρι τρι το πιο μεγάλο
Τρι το τέταρτο τριζόνι
Και ορμάει στο πεπόνι.



ΓΛΥΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ


Καλοκαίρι μου γλυκό
μου ‘χεις πάρει το μυαλό
δεν μπορώ να κρατηθώ
θα φορέσω το μαγιό
Καπελάκι στα μαλλιά
κουβαδάκι με γυαλιά
το σορτσάκι μου φορώ
και για μπάνιο ξεκινώ
Ήρθες ξανά
γλυκό καλοκαιράκι
αγκαλια
στο κύμα στο νεράκι
μια βουτία
στη θάλασσα στο κύμα
στη δροσιά
και ξέχνα την ρουτίνα!
Σαν ψαράκι στο νερό
με την μάσκα που φορώ,
μια πλέω στο αφρό
μια βουτάω στο βυθό
Παίζω,τρέχω και γελώ
μες την άμμο τριγυρνώ,
φτιάχνω κάστρα με χαρά
μα το κύμα τα χαλά
Ήρθες ξανά
γλυκό καλοκαιράκι
αγκαλια
στο κύμα στο νεράκι
μια βουτία
στη θάλασσα στο κύμα
στη δροσιά
και ξέχνα την ρουτίνα!
Ήρθες ξανά γλυκό καλοκαιράκι…


ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ


Ο κόσμος λάμπει σαν ένα αστέρι,
βουνά και κάμποι, δέντρα, νερά,
γιορτάζουν, πάλι, καθώς προβάλλει
το καλοκαίρι, Θεού χαρά!!!

Φωνούλες, γέλια, φέρνει τ' αγέρι
μες απ' τ' αμπέλια, τα καρπερά.
Παιδιά αγγελούδια, ψέλνουν τραγούδια
το καλοκαίρι, Θεού χαρά!!!

Την ώρα τούτη σκορπά ένα χέρι,
χάδια και πλούτη κι η γη φορά,
σαν μια πορφύρα, ζωής πλημμύρα,
το καλοκαίρι, Θεού χαρά!!!

Η φύση πέρα ω! νέοι και γέροι,
σαν μια μητέρα μας καρτερά.
Η φύση όλη σαν περιβόλι
το καλοκαίρι, Θεού χαρά!!!




ΓΛΥΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ

Γλυκό καλοκαιράκι αγαπημένο
με πόση εγώ λαχτάρα σε προσμένω

Γλυκό καλοκαιράκι χαρωπό
αχ πόσο σ'αγαπώ!!!

Να τρέξω πάλι στις χρυσές ακρογιαλιές
στη θάλασσα να κάνω χίλιες σκανταλιές

Το κύμα ν'αψηφάω το ψηλό
αχ πόσο το ποθώ!

Στην εξοχή να πάω τη μαγευτική,
σαν κατσικάκι να πηδάω εδώ κι εκεί

Γλυκό καλοκαιράκι χαρωπό
αχ πόσο σ'αγαπώ!!!

Γλυκό καλοκαιράκι αγαπημένο
με πόση εγώ λαχτάρα σε προσμένω

Γλυκό καλοκαιράκι χαρωπό
αχ πόσο σ'αγαπώ!












0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου